Alla inlägg under mars 2007

Av Annica Björk - 11 mars 2007 20:49

Linnéa somnade såklart i bilen på väg hem från gympan!

Av Annica Björk - 11 mars 2007 20:44

Linnéa och Amanda är nånstans under "fallskärmen" i myllret av barn...

Av Annica Björk - 11 mars 2007 20:33

Det här var andra gången som vi följde med min kompis Cina och hennes barn Amanda (!) och Lilian (en liten bebis...) på barngympa i Solna. Det är för barn mellan 1,5 och 4 år och därför funkar det utmärkt att gå med både Amanda och Linnéa. Här tar Linnéa sikte på ribbstolen. Tro det eller ej, men denna lilla kropp - 17 månader - klättrade själv hela vägen upp och sen höll hon sig krampaktigt fast på en översta "ribban". Jag fick klättra upp och hämta henne och det tog mig nog 3 minuter innan jag fick henne att släppa! Mammorna nedanför mumlade nånting om att "den där lilltösen är ju helt orädd!". Den stora mamman (jag) tyckte dock att det var lite läskigt där uppe!

Av Annica Björk - 11 mars 2007 20:28

Äter man frukost klockan 06:15 så är man hungrig igen klockan 9! Glufs! Jordgubbsyoghurt sitter gott ibland!

Av Annica Björk - 11 mars 2007 20:22

Linnéa är ett otroligt fysiskt barn! Hon kan inte få nog av att hänga upp och ner från pappas armar!

Av Annica Björk - 11 mars 2007 20:03

Här kommer en fotodagbok för första gången! Ni får följa främst Linnéa - men även Amanda - en helt vanlig söndag. Hm, kanske lite lugnare än en helt vanlig söndag, men tjejerna är tillräckligt vilda ändå!Dagens stora aktivitet för Linnéa är att peka ut kroppsdelar. Hon har lärt sig öga, näsa, mun, öra, mage och fot och ska visa på alla hon kommer åt.Tyvärr måste jag i denna blogg (hm, nybörjare) skriva ett nytt inlägg för varje bild för att kunna skriva in en text till den... Så ni får dessvärre öppna nya inlägg för varje bild. Sorry! Hoppas ni hänger med ändå!Här är klockan 6 och jag undrar hur man kan vara så pigg då?

Ovido - Quiz & Flashcards