Alla inlägg under mars 2009

Av Annica Björk - 29 mars 2009 17:50

Hmm, det här är andra drinkbilder på tjejerna i denna blogg? Men det är inget som de regelbundet dricker :) utan symboliserar såklart fest! Detta var Sprite med nån typ av blåbärslikör!

Av Annica Björk - 29 mars 2009 17:49

... på Tallinn-båten. :)

Av Annica Björk - 29 mars 2009 17:48

Innan vi bäddade ner dvs.

Av Annica Björk - 29 mars 2009 17:46

Eller en treåring med ett bowlingklot? Tack gode gud att hon inte tappade det på foten! Tror inte det är meningen att treåringar ska bowla? Den minsta bowlingsko som fanns var storlek 28. Däremot fanns det väl ca 50 8-åringar på olika kalas i lokalen.

Av Annica Björk - 29 mars 2009 17:44

Amanda och jag kom på delad första plats i familjens bowlingturnering! Hurra för oss! Kolla in koncentrationen! (själv använde jag inte ställningen, och bowlade mycket bättre med vin i kroppen i fredags, blir inte lederna mjukare då? :))

Av Annica Björk - 4 mars 2009 17:39

Här är en bild på Linnéa efter kompisklippningen men innan frisörbesöket. Y hade lyckats klippa av hennes hår rakt över ena örat, lite jackigt och kort sådär. :) Och L hade klippt Y lite här och där... (tur att inte de andra barnen på avdelningen hann besöka deras provisoriska salong...)


För bilder på Linnéas hår innan "olyckan", se tidigare inlägg.


L har ju varit så stolt över sitt hår... undrar vad de fick för sig?

Hon erkände vid nattningen med pappa igår att "jag vill ju bara göra Y:s hår lika kort och platt som mitt..." HM! Var det där ett erkännande? Hon har varit avis på bästisens långa och lockiga hår. Ah, jag vet inte vem som klippte först. Men klippt blev det ju!

Av Annica Björk - 4 mars 2009 17:36

Det var en jättebra frisör som vi testade för första gången. Jag gick förbi en av de sju frisörena som ligger på samma gata på väg hem från jobbet igår. Den frissa som vi brukar gå till har semester, och jag tyckte de här såg så trevliga ut genom fönstret, så jag gick in och bokade tid. Vilket lyckokast! Frisören klippte Linnéa "mellankort" med lite längd kvar i nacken, och till en riktig frisyr passande en liten tjej. L satt stilla och tyst hela tiden. Det gick jättebra! Och L valde såklart ROSA i håret...

Ovido - Quiz & Flashcards